SecureData +972 54 900-7847 Call Us

תנאי השירות

על ידי שימוש בשירותים שלנו, אתה מסכים לתנאים אלה להלן. אנא קרא אותם בעיון.

אין מידע. ללא מדיניות עמלות.

ב-Secure Data Recovery Services, אנו שואפים לשחזור נתונים מושלם בכל פעם ובכל פעם על ידי הצעת ערבות שחזור הנתונים שלנו "ללא נתונים ללא עמלת שחזור". המשמעות עבורך היא שאם לא הצלחנו לשחזר את הנתונים הדרושים או היעדים שלך, לא נחייב אותך עבור העבודה.

בתהליך השחזור, הלקוחות מציינים את הנתונים הקריטיים הנדרשים. אנו ננסה לשחזר את כל הנתונים כמתבקש. לאחר תהליך השחזור, אנו מבצעים בדיקת איכות כדי להבטיח שהנתונים המשוחזרים נמצאים במצב תקין על ידי ביצוע סריקות מרובות עם כלי עזר מיוחדים. לאחר מכן, ללקוחות יש אפשרות לאמת פיזית ואקטיבית את הנתונים המשוחזרים באמצעות תוכנת צפייה מרחוק לפני קבלת הקבצים. אם העבודה לא תעמוד בציפיות, שחזור נתונים מאובטח ינסה לתקן את הבעיות

ללא חיובים נסתרים

אין חיובים נסתרים. כל העמלות הפוטנציאליות עבור שירותי שחזור הנתונים נחשפות מראש בהצעת מחיר לאישור לפני ביצוע עבודת השחזור.

הליך אבחון וטיפול באמצעי אחסון:

מדיית האחסון של הלקוח עשויה להיפתח בתוך מעבדת חדר נקי ISO 4 אשר הוסמכה לעמוד ארגון התקינה הבינלאומי ובמפרטי התקן הפדרלי של ארה"ב 209E Class 10 לניקיון החלקיקים הנישאים באוויר. סיווג זה של תקני ניקיון צריך לחרוג ממרבית תקני הסביבה של היצרן ולא לבטל תביעות אחריות תקפות. עם זאת, על הלקוח להתייעץ עם היצרן האישי שלו לקבלת מידע אחריות ספציפי על מדיית האחסון שלו. בשום מקרה לא תישא SDR באחריות להתבטלות של יצרן אמצעי האחסון.

הלקוח מאשר בזאת ומסכים כי הליך האבחון אינו חסין תקלות ואינו מושלם. למרות שהאבחנה שסיפק SDR ללקוח עשויה להצביע על סבירות גבוהה לתוצאה מוצלחת של התאוששות, ההערכה המקצועית של SDR לגבי אמצעי האחסון של הלקוח אינה יכולה להבטיח שתושג תוצאה ספציפית כלשהי. אין כל אחריות מוצהרת או משתמעת בשום צורה באשר לדיוק ההערכה שסופקה על ידי SDR או לעדכניותה. ל-SDR תהיה הקביעה המקצועית הבלעדית לגבי הערכת האבחון ושיעור ההצלחה האפשרי לפי שיקול דעתה הבלעדי. SDR מסכים להשתמש בכל המשאבים והטכנולוגיה הזמינים בכל אחד מהמתקנים ו/או המעבדות של SDR כדי לנסות את הליך האבחון.

יהיה צורך לפרק מארזי כונן קשיח חיצוני על מנת לאבחן ו/או לשחזר את הנתונים מהתקני אחסון אלו. ייתכן שיהיה צורך לשבור או להזיק למארזים אלה כדי לגשת למדית האחסון הפנימית הבסיסית הקיימת בהתקני אחסון אלה. באופן דומה, התקנים כגון iPods, iPads, iPhones, Netbooks, Notebooks, Laptops ומכשירים דומים אחרים יצטרכו להיפתח גם הם על מנת לגשת למדית האחסון הבסיסית הנמצאת בתוך התקני אחסון אלה. SDR תעשה את מיטב המאמצים שלה כדי לגשת למדית האחסון הפנימית הבסיסית הקיימת בתוך התקנים אלה מבלי לפגוע בהתקנים המכילים את מדיית האחסון. עם זאת, בשום פנים ואופן לא תישא SDR באחריות להתבטלות או לנזק שעלול להיגרם מפתיחת התקני אחסון אלו המוזכרים כאן.

SDR רשאית להיפטר ממארזים חיצוניים, מתאמי מתח, כבלי העברת נתונים ואביזרים דומים אחרים הקשורים להתקני האחסון שהוזכרו לעיל לפי שיקול דעתו. על הלקוח להודיע ​​לנציג החשבון הייעודי שלו לבקש החזרת אביזרים אלו לפני תחילת התקשרות עבודת אבחון זו.

עם השלמת ההערכה המקצועית של SDR לגבי אמצעי האחסון של הלקוח, SDR תספק הצעת מחיר לגבי העלויות של הליכי שחזור הנתונים המומלצים. ניתן לספק את הצעת המחיר בכתב, אלקטרוני במייל או בעל פה בטלפון. יש לשלם את כל הסכומים בדולר ארה"ב. חלקי תורמים, עמלות מזורזות או חירום, אמצעי העברת יעד סופי והיטלים נפרדים מדמי שחזור הנתונים. התחייבויות באיחור העולה על 30 ימים קלנדריים עשויות להיות כפופות לעמלת איחור של 1.00% או 20.00 $, לפי הגדול מביניהם, לחודש. התחייבויות בפיגור של יותר מ-30 ימים קלנדריים יגרמו לחילוט כל ההנחות שעשויות לחול.

אם הלקוח יבחר להמשיך בתהליך שחזור הנתונים, הלקוח יצטרך לאשר, לאשר ולשלם עבור אותם שירותים בכפוף להסכם שירות נפרד בכתב, לפני ש-SDR תבצע כל עבודה נוספת. אם הלקוח בוחר שלא להמשיך בתהליך שחזור הנתונים, על הלקוח לבקש את החזרת אמצעי האחסון והוא יהיה אחראי על עלויות המשלוח, הטיפול והאריזה בהחזרה בהתאם.

אבטחה, סודיות ואי חשיפה:

אמצעי האחסון של הלקוח עם הגעתו למעבדה של SDR יישארו מאובטחים במהלך הליך האבחון על פי בקרות האבטחה הפנימיות הקפדניות המיושמות במתקניו. בקרות אלה אושרו ועברו ביקורת כדי לעמוד בתקני SSAE 18. SSAE 18 מחליף נוהלי ביקורת קודמים של SAS 70. עותק של דוח הביקורת של הצהרת תקנים להתקשרויות אישור מס' 16 עבור SDR זמין ללקוח לפי בקשה. כמו כן, SDR מבצעת באופן שוטף בדיקות חדירה וחדירה ברשתות שלה ובמתקנים שלה. SDR אושר כתואם PCI.

SDR מבטיחה ללקוח שהיא לא תחשוף או תמסור את אמצעי האחסון לצדדים שלישיים כלשהם, אלא אם כן הורה לעשות זאת במפורש על ידי כל צו ממשלתי, שיפוטי או מנהלי, זימון, בקשת גילוי, בקשה רגולטורית או שיטה דומה. SDR מתחייבת כי היא תשתמש באמצעי האחסון רק למטרות מילוי התקשרות עבודה זו. הצוות והסוכנים של SDR הוכשרו לשמור על פרטיות הנתונים של הלקוח. SDR אוכפת מדיניות פנימית קפדנית מאוד המבטיחה שיקול דעת מוחלט ללקוחות שחזור הנתונים שלנו. הסכם סודיות זה עשוי להפר על ידי SDR בכל עת, כאשר המידע על הלקוח נמצא מכיל נתונים כגון פורנוגרפיית ילדים או כל מידע שעלול להזיק לביטחון הלאומי של ארצות הברית.

מדיית האחסון או הנתונים המשוחזרים של הלקוח ישוחררו רק לאותם צדדים הנזכרים בהצהרה משפטית זו. כל צד שלא נזכר במסמך זה אינו יכול לתבוע או לשחרר את אמצעי האחסון האמורים או את הנתונים המשוחזרים. ניתן להוסיף אנשים מורשים לשחרור נתונים על ידי יצירת קשר עם נציג החשבון המסור שלך ובקשת ציון התוספת במסד הנתונים של SDR.

בעלות חוקית ושיפוי:

הלקוח מצהיר בזאת, מתחייב ומאשר כי: (1) הלקוח הוא הבעלים החוקי של אמצעי האחסון, או שהוא הנציג המורשה של הבעלים החוקי; וכן (2) ללקוח יש את הזכות החוקית להעסיק את SDR לביצוע שירותים, נהלים, אבחון ו/או עבודה על מדיית האחסון. הלקוח מסכים בזאת לשפות את SDR באופן מלא בגין כל תביעה (בין אם תוגש רשמית בתביעה בבית משפט ובין אם לאו) מצד צדדים שלישיים הקשורים לשירותים הניתנים על ידי SDR על פי הסכם זה, במקרה שבו ייצוג הלקוח לפי פסקה זו. הוא שגוי.

SDR מצר על כך שאין ביכולתה לספק ללקוח כל סוג של תצהיר משפטי או עדות הנוגעת למדיה האחסון. שירותים כאלה אינם בגדר העבודה לפי הסכם זה.

אחריות על אמצעי תחבורה ואחסון:

הלקוח מאשר כי מדיית האחסון כבר פגומה לפני הקבלה על ידי SDR. תהליך האבחון ו/או שחזור הנתונים של SDR עלול לגרום לנזק נוסף למדיית האחסון. SDR מצטערת כי בשל מאמצים אלו היא לא תישא באחריות לנזק נוסף שעלול להתרחש למדיה האחסון.

הלקוח מאשר בזאת ל-SDR לקבל ולהוביל את אמצעי האחסון של הלקוח, אל ומ (או בין;) מתקני SDR, מעבדותיו ואלך הלקוח. הובלת אמצעי אחסון מסוג זה עשויה להתבצע על ידך הלקוח, SDR או שליחים מקצועיים של צד שלישי ו/או ספקי הובלה. SDR לא תישא באחריות למצב אמצעי האחסון של הלקוח וגם לא להובלתו אל או מהמתקנים או המעבדות של SDR המסופקים על ידי שליחים מקצועיים של צד שלישי או ספקי הובלה. כאשר SDR שולחת את אמצעי האחסון של הלקוח, SDR מבטיחה לעשות את מיטב המאמצים שלה באריזה נכונה והערכת הערך הפיזי של אמצעי האחסון של הלקוח להובלה. הלקוח מסכים ליידע את SDR בכתב על דרישות אריזה מיוחדות עבור הלקוח'

שימו לב: אם בכונן הקשיח של הלקוח ו/או המדיה יש בעיה מכנית, שירותי שחזור נתונים מאובטחים שומרים לעצמם את הזכות לשלוח את המדיה של הלקוח לתיקון מקיף למקומות המעבדה המאובטחים שלנו, והלקוח אחראי במלואו על המשלוח ו-$28.95 דמי טיפול עבור החזרת הכונן שימו לב שאם הלקוח לא יוצר קשר עם שירותי שחזור נתונים מאובטחים בתוך 30 יום שירותי שחזור נתונים מאובטחים שומרים לעצמם את הזכות להיפטר כראוי מהמדיה שנשלחת.

תביעות רכוש ותביעות נתונים משוחזרים:

הלקוח מאשר בזאת ומסכים לתבוע את אמצעי האחסון שלו ולבקש שיוחזר תוך 30 ימים קלנדריים מהשלמת הליך האבחון, תהליך שחזור הנתונים או תקשורת שאושרה לאחרונה (כפי שנרשם על ידי SDR.) הלקוח יהיה אחראי למשלוח חוזר. , עלויות טיפול ואריזה בהתאם. אי תביעת אמצעי האחסון במסגרת זמן זו תגרום להרס וסילוק של אמצעי האחסון בצורה מאובטחת. ל-SDR לא תהיה כל אחריות עבור אמצעי אחסון שלא נתבעו.

תביעות בנוגע לנתונים חסרים, פגומים או שניזוקו בדרך אחרת חייבות להיעשות בכתב תוך 10 ימי עסקים מיום קבלת הנתונים המשוחזרים. עותק של הנתונים המשוחזרים יישאר בשרתים הפנימיים המאובטחים של SDR למשך 10 ימי עסקים בלבד, כאשר הנתונים המשוחזרים יימחקו מהשרתים הפנימיים המאובטחים של SDR.

שגיאת לקוח ומידע מוטעה:

הלקוח מצהיר בזאת, מתחייב ומאשר כי כל המידע שמסר הלקוח ל-SDR בנוגע ללקוח ולאמצעי האחסון הוא נכון ומדויק למיטב ידיעתו של הלקוח. הלקוח מאשר בזאת שכל מידע שקרי, לא מדויק או מטעה הנוגע למדית האחסון עלול להשפיע לרעה על מאמצי האבחון ו/או שחזור הנתונים של SDR. התמחור הראשוני מסופק על סמך הקלט של הלקוח וכל מידע שגוי או שגיאה שסופק על ידי הלקוח ל-SDR יגרמו לשינוי עמלות השחזור. הלקוח מסכים בזאת ש-SDR לא תישא באחריות כלפי הלקוח לתוצאות של מאמצים כאלה במקרה שהלקוח סיפק ל-SDR מידע שקרי, לא מדויק או מטעה על אמצעי האחסון.

מידע שגוי כזה עשוי לכלול (אך לא מוגבל) מדיית אחסון ממערך RAID, רכיבים לא מקוריים, ניסיונות שחזור לא נחשפים, מסדי נתונים, נתונים שהוחלפו, סביבת מחשב וירטואלי או שרת. אם SDR, לפי שיקול דעתו הבלעדי והמלא, קובע שהלקוח הודיע ​​שגוי ל-SDR לגבי מצב מדיית האחסון (כגון כאשר בוצעה בנייה מחדש, כאשר דיסק פגום נלקח חזרה און ליין, כאשר דיסק ב- ערכת RAID נכשלת מספר ימים לפני הדיסק השני, אם לא כל המדיה מסופקת או נסיבות דומות), הלקוח עשוי להיות אחראי לעלויות נוספות לשחזור נתונים לצורך השלמת שחזור הנתונים. בהתאם לכך, אנא ודא שאתה (הלקוח) מספק מידע רב ככל האפשר לגבי תרחיש אובדן הנתונים ותעביר מידע זה לנציג החשבון הייעודי שלך ב-SDR.

אם הלקוח מספק באופן שגוי את אמצעי האחסון השגויים ל-SDR, הלקוח יהיה אחראי ל: (1) העלויות של כל שירותי אבחון ו/או שחזור נתונים שיבוצעו על ידי SDR; וכן (2) כל עלויות המשלוח והטיפול בהחזרה. בהתאם לכך, אנא ודא שאתה (הלקוח) מספק ל-SDR את מדיית האחסון הנכונה.

טיפול באמצעי אחסון ואחריות יצרן:

ניתן לפתוח את אמצעי האחסון בתוך מעבדת חדר נקי ISO 4 Class 10, אשר הוסמכה לעמוד בארגון הבינלאומי לתקינה ובמפרטי התקן הפדרלי האמריקאי 209E Class 10 לניקיון חלקיקים הנישאים באוויר. סיווג זה של תקני ניקיון צריך לעמוד או לעלות על רוב התקנים הסביבתיים של היצרן, ולפיכך, לא לבטל תביעות אחריות תקפות על מדיית האחסון. עם זאת, אם הלקוח מודאג לגבי ביטול אפשרי של תביעות אחריות, על הלקוח להתייעץ תחילה עם היצרן או ספק האחריות של Storage Media לקבלת מידע ספציפי לגבי אחריות לפני תחילת כל הליך אבחון שחזור נתונים.

הלקוח מסכים בזאת ש-SDR לא תישא באחריות כלפי הלקוח בגין כל אחריות שבוטלה על ידי יצרן מדיית האחסון או על ידי כל ספק אחריות אחר.

יהיה צורך לפרק מארזי כונן קשיח חיצוני על מנת לאבחן ו/או לשחזר את הנתונים מהתקני אחסון אלו. ייתכן שיהיה צורך לשבור או להזיק למארזים אלה כדי לגשת למדיית האחסון הפנימית הבסיסית הכלולה בהתקני אחסון הללו. באופן דומה, יהיה צורך לפתוח מכשירים כגון אייפוד, אייפד, אייפון, נטבוקים, מחשבים ניידים, מחשבים ניידים והתקנים דומים אחרים כדי לגשת למדיה האחסון הבסיסית הקיימת בהתקני אחסון כאלה. SDR תעשה את מיטב המאמצים שלה כדי לגשת למדיה האחסון הפנימית הבסיסית הקיימת בתוך התקני אחסון כאלה מבלי לפגוע בהתקנים. אם הלקוח מודאג לגבי ביטול אפשרי של תביעות אחריות,

הלקוח מאשר בזאת כי מדיית האחסון כבר פגומה ו/או פגומה לפני קבלת SDR מהלקוח. נהלי האבחון ו/או מאמצי שחזור הנתונים של SDR עלולים לגרום לנזק נוסף או תקלה במדיית האחסון. SDR תעשה את מיטב מאמציה כדי למנוע או למזער סיכון זה. עם זאת, SDR לא תישא באחריות כלפי הלקוח לכל נזק או תקלה נוספים שעלולים להתרחש למדיית האחסון כתוצאה ממאמצי האבחון ו/או שחזור הנתונים של SDR, לרבות אך לא רק התקני מדיית אחסון, מארזים פגומים או שבורים. , או אביזרים.

SDR, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמלא, רשאית להיפטר ממארזים חיצוניים שבורים, פגומים או שאינם פועלים, מתאמי מתח, כבלי העברת נתונים או אביזרים דומים אחרים הקשורים להתקני מדיה אחסון. אם הלקוח מעוניין שהאביזרים הללו יוחזרו, הלקוח: (1) חייב להודיע ​​בכתב לנציג החשבון הייעודי שלו ב-SDR ולקבל אישור על הבקשה שהאביזרים הללו יוחזרו לפני תחילת הליך האבחון לשחזור הנתונים; וכן (2) יהיה אחראי לכל עלויות המשלוח והטיפול בהחזרה. הלקוח מסכים בזאת כי בהעדר הודעה כאמור, SDR לא תישא באחריות כלפי הלקוח בגין סילוק כל פריטים כאמור.

הגבלת אחריות:

הלקוח מסכים בזאת כי, במלוא היקפו של החוק, אחריות SDR כלפי הלקוח בגין עבודה שבוצעה על פי הסכם זה לא תעלה על $1,000.00 או על הסכום שגובה SDR מהלקוח עבור העבודה, לפי הגדול מביניהם, ללא קשר התיאוריה המשפטית שלפיה מוטלת אחריות כזו. בשום מקרה SDR לא תישא באחריות כלפי הלקוח בחוזה, בעוולה, באחריות קפדנית, באחריות או בכל דרך אחרת, לכל נזק מיוחד, עקיף, מקרי או תוצאתי, כגון (אך לא רק) עיכוב, שיבוש, אובדן מוצר, אובדן של רווחים או הכנסות צפויים, אובדן שימוש בציוד או מערכת, אי-הפעלה או הוצאות מוגברות של תפעול של ציוד או מערכות אחרים, עלות הון או עלות רכישה או החלפה של ציוד או מערכות. כפי שמשמש בפסקה זו, "SDR" כולל SDR.

תנאי תשלום ואישורים סופיים:

a. שחזור חלקי: במקרה ש-SDR לא הצליח לשחזר בהצלחה את כל קבצי ה- Storage Media שהלקוח רצה לשחזר, SDR (לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט) רשאית להציע ללקוח הנחה על סכום התשלום הסופי. בין אם ניתנת הנחה כזו ובין אם לאו, לא תהיה ל-SDR מחויבות נוספת לנסות לשחזר קבצים כלשהם המופיעים כבלתי ניתנים לשחזור. הלקוח מכיר ומבין שלמרות מיטב המאמצים המקצועיים של SDR, חלק מהקבצים פגומים ו/או פגומים מדי מכדי שיוחזרו על ידי SDR. כל שחזור מוצלח עתידי של קבצים כאלה על ידי חברת צד שלישי לא ישפיע בשום אופן על התחייבות הלקוח לשלם את סכום התשלום הסופי על פי הסכם זה.

b. שיטת תשלום / שחרור נתונים ששוחזרו: עבור סכומים הגבוהים מ-$3,000, התשלום יתבצע באמצעות המחאה של קופאי, חברה או צ'ק אישי או העברה בנקאית (כרטיסי אשראי לא יתקבלו עבור סכומים הגבוהים מ-$3,000).

c. SDR תתחיל בתהליך שחרור הנתונים המשוחזרים ללקוח מיד עם קבלת האישור על קבלת התשלום.
התשלום הסופי עשוי להתבצע באמצעות המחאה חברה או אישית; עם זאת, SDR לא תשחרר את הנתונים ששוחזרו ללקוח עד שהמחאה זו תסתיים או חמישה (5) ימי עסקים, הגדול מביניהם.

d. תאריך יעד / התחייבויות באיחור: על הלקוח לשלם את סכום התשלום הסופי ל-SDR בתוך עשרה (10) ימי עסקים מרגע קבלת ההודעה מ-SDR על סכום התשלום הסופי. אם נדרש זמן נוסף, על הלקוח ליצור קשר מיידית עם SDR לפני תום מסגרת הזמן של 10 ימים זו כדי לדון אם אפשר הארכה. אם הלקוח לא יבצע תשלום עד למועד הפירעון, SDR רשאית להיפטר מהנתונים המשוחזרים ממדיה האחסון.

e. אין החזרים: לא יונפקו החזרים על ידי SDR על כל תשלומים ששולמו ל-SDR על ידי הלקוח.

f. החזרת אמצעי אחסון: אם הלקוח מעוניין שאמצעי האחסון יוחזרו, על הלקוח להגיש בקשה ל-SDR בהתאם לתנאי הסכם זה.

g. תביעות נתונים משוחזרים:כל תביעה בנוגע לנתונים חסרים, פגומים או שניזוקו בדרך אחרת חייבת להיעשות ל-SDR בכתב תוך עשרה (10) ימי עסקים מיום קבלת המידע המשוחזר על ידי הלקוח. עותק של הנתונים המשוחזרים ממדיה האחסון יישאר בשרתים הפנימיים המאובטחים של SDR למשך פרק זמן של ארבעה עשר (14) ימים קלנדריים (הנסיבות המתירות, לפי שיקול דעתה הבלעדי של SDR, כלומר גודל נתונים, מגבלות זמן או נסיבות דומות) מהתאריך שבו הלקוח מקבל את הנתונים המשוחזרים ומאשר אותם, לאחר מכן הנתונים המשוחזרים יימחקו לצמיתות מהשרתים הפנימיים המאובטחים של SDR. הלקוח מאשר בזאת כי מיד עם קבלת הנתונים המשוחזרים מ-SDR, הלקוח נושא באחריות לבדוק את הנתונים המשוחזרים עבור כל מידע חסר, פגום או פגום בדרך אחרת.

h. אין אחריות על הצלחה או תוצאות של שחזור נתונים: אין הליך שחזור נתונים חסין תקלות או מושלם. למרות שהאבחנה שסיפק SDR ללקוח עשויה להצביע על סבירות חזקה לתוצאה מוצלחת של שחזור נתונים, ההערכה המקצועית של SDR לגבי אמצעי האחסון אינה יכולה להבטיח שתושג תוצאה ספציפית כלשהי. הלקוח מסכים בזאת שלא נוצרת אחריות, ערבות או הבטחה מפורשת או משתמעת לגבי הדיוק של כל היבט של הערכת האבחון שסופקה על ידי SDR ללקוח.

אם הלקוח מספק באופן שגוי את אמצעי האחסון השגויים ל-SDR ו-SDR מצליח לשחזר את מדיית האחסון, הלקוח יהיה אחראי לעלויות שחזור הנתונים שייגרמו לו. בנוסף, אם הלקוח מספק מדיית אחסון שגויה ל-SDR, הלקוח יהיה אחראי על עלויות המשלוח, הטיפול והאריזה חזרה בהתאם. אנא ודא שאתה מספק ל-SDR את מדיית האחסון הנכונה.

חוק מסדיר ואכיפת הסכם:

a. החוק החל : האכיפה, התוקף, הבנייה וההפעלה של הסכם זה, וכל תנאיו, ייקבעו בהתאם לחוקי מדינת קליפורניה.

b. גישור / בוררות:

i. אם מחלוקת נובעת או נוגעת להסכם זה, או להפרתו, ואם לא ניתן ליישב את המחלוקת האמורה באמצעות משא ומתן, SDR והלקוח ("הצדדים") מסכימים תחילה לנסות בתום לב ליישב את המחלוקת בגישור תחת כללי הגישור המסחרי של האגודה האמריקאית לבוררות, לפני הפנייה לבוררות.

ii. כל מחלוקת הנובעת או קשורה להסכם זה, או להפרתו, שאינה ניתנת לפתרון בגישור בתוך שלושים (30) ימים קלנדריים, תיפתר סופית בבוררות המנוהלת על ידי האגודה האמריקאית לבוררות לפי כללי הבוררות המסחרית שלה, ופסק דין את הפסק שניתן על ידי הבוררים ניתן לרשום בכל בית משפט בעל סמכות שיפוט. הבוררות תתנהל בשפה האנגלית בעיר לוס אנג'לס, קליפורניה (אלא אם כן ניתן להסכים על מיקום אחר על ידי הצדדים), בהתאם לחוק הבוררות של ארצות הברית. יהיה בורר אחד, שייקרא בהתאם לכללים אלה. לפסק הבורר יצורף נימוקים עליהם מתבסס הפסק.

כל ההסכם ותיקונים:

הסכם זה מהווה את ההסכם המלא והמלא בין הלקוח ל-SDR, והוא מחליף כל הסכם או הבנות אחרות, בין אם בכתב בעל פה, בין הלקוח לבין SDR ביחס לשירותים הניתנים במסגרת הסכם זה. ניתן לשנות או לתקן הסכם זה רק על ידי הסכם כתוב נפרד ומובחן שנחתם על ידי הלקוח ו-SDR.

לבתי המשפט הפדרליים והמדינתיים של קליפורניה תהיה סמכות השיפוט הבלעדית והבלעדית לגבי כל מחלוקת או תביעה המתעוררת במסגרת הסכם זה שאינם כפופים לגישור/בוררות חובה לפי סעיף 11(ב) של הסכם זה, אם בכלל.

עלויות גבייה : התחייבויות באיחור העולה על שלושים (30) יום קלנדריים עשויות להיות מסופקות לחברת איסוף לצורך הבראה, או להיות כפופות לשיטות איסוף אחרות. הלקוח יישא באחריות לכל עלויות הגבייה שייגרמו ל-SDR כדי לגבות את סכום האיחור, לרבות אך לא רק עמלות גבייה, הוצאות משפט, הוצאות משפט ועמלות הגשה.

בר הפרדה:

אם יימצא הוראה כלשהי בהסכם זה כלא תקפה, חלק זה לא ישפיע על תקפותן או האכיפה של שאר ההוראות, שיישארו בתוקף ובתוקף. הלקוח מאשר ומסכים בזאת שלא לשאת באחריות ל-SDR לכל נזק או תביעה (מיוחד, מקרי, עונשי, מותנה או תוצאתי) בכל אירוע, באשר הוא, מכל סיבה הקשורה להתקשרות עבודת אבחון זו או לעבודה או סחורה שסופקה על ידי SDR. להלן.